F5-Բլոգ

Խնդրում եմ ինձնից չնեղանալ, բայց լուրջ արդեն դժվար է լռելը ... բացում ես ինտերնետը տեսնում ես մի «ջահել» պաստառը ձեռից վազում է դաշտի երկայնքով ու մի մեծ խումբ մարդիկ դրած ... գովում են սրան, ոստիկանության դեմ իրեն դիմավորում եմ ծափերով, ազգի հերոս են կոչում ./այս ամեն թերթերի մեջբերումներից/, խախից հետո դուրս եկողներն էլ հետը սելֆի են անում: Էսքան էլ քիչ է, հլը ինքն էլ դրած «բերանը բաց» հարզաԶՐՈՒՅՑ է տալիս աջ-ու-ձախ ... ու պատմում ինչպես իրա գլխում տենց հզոր իդեա եկավ ու ինչպես նա դա իրականացրեց:

Լավ, արել ես - լավ ես արել, հլը մի կողմ ում համար ես արել եվ խի ... բայց բերանդ բաց խի՞ ես պատմում .. տիպա մեծ բան ես արել , լիքը մլիցա հետեվիցդ վազում էր .. .էհ որ ի՞նչ

Ի՞նչի հասար ... նրան, որ սաղ իմացան որ քո պապան քաղ-բանտարկյալ է՞ ... կամ թե ո՞վ իմացավ ... Ռոնալդոն ... կամ իրա ֆաները
Սա էլ մեր քաղաքի բոմժերն են - ներողություն - անտունները grin

Ուշադրություն դարձրեք ոչ էնքան լապտոպին, ինչքամ բազկաթոռին ... սպանում է wink

image
Արդեն մի քանի անգամ է անցնում եմ Լա Բրեա փողոցով եվ ամեն անգամ չեմ հացնում նորմալ դիտել էս արձանը: Ամեն անգամ ինձ թվում է, որ «ես իրեն լավ եմ ճանաչում», բայց հավատս չէր գալիս, որ ինքն է wink))

Մինչեւ որ ինտերնետում չփնտրեցի, ու պարզեցի, որ ամեն դեպքում նա է -Լենին պապին - չինացի Գաո-Երբայրների (Gao Zhen и Gao Qiang) կատարմամբ grin))

Ашкенази — потомки евреев средневекового Эльзаса, долины Рейна и Восточной Европы. Генетические исследования колледжа медицины Альберта Эйнштейна (Albert Einstein College of Medicine) предполагают, что кровная линия Ашкенази отделилась от других еврейских групп примерно 2500 дет назад. 40% из них – потомки всего четырех еврейских матерей. Примерно 80% Евреев всего мира сегодня – ашкенази.

Исследователи, которые изучают ашкенази соглашаются, что потомки Авраама на вершине показателей IQ. Стивен Пинкер (Steven Pinker), который читал лекции «Евреи, гены и интеллект» в 2007, говорит «их средний IQ измеряется между 108 и 115». Ричард Линн (Richard Lynn), автор «Интеллект американских евреев» в 2004, говорит, что он «только» на половину выше — 107,5. Генри Харпендинг (Henry Harpending), Джейсон Харди (Jason Hardy) и Грегори Кохран (Gregory Cochran) из Университета Юты, авторы исследовательского доклада 2005 года «Естествознание интеллекта ашкенази», утверждают, «что у них стандартное отклонение от общего Европейского уровня 0,75 – 1,0». Чарльз Мюррей (Charles Murray) в своем эссе от 2007 год «Еврейские гении» говорит «средняя величина их IQ, где-то в промежутке 107-115, с вероятным компромиссом в 110».

Средний показатель IQ Евреев – 115, что на 8 пунктов выше чем общепринятый IQ их ближайших конкурентов – северо-восточных азиатов – и примерно на 40% выше чем общее среднее значение IQ в 79,1, подсчитанное Ричардом Линном (Richard Lynn) и Тату Ванханеном (Tatu Vanhanen) в «IQ и Глобальная Несправедливость».
Ազիան'-ի ավատարը Երբ մի հոդվածին վերնագրել էինք. « Թեև հաղթեց Շվեդիան, բայց հզոր ու լսելի էր Հայաստանի ձայնը» բնավ պատահական չէր:«Եվրատեսիլ 2015» երգի մրցույթում Հայաստանը ներկայացնող «Genealogy» խումբը իր առջև նպատակ էր դրել Հայոց Ցեղասպանության թեման բարձրաձայնելը և խումբը պատվով կատարեց իր առջև դրված առաքելությունը: Մեկ ձեռքով երկու ձմերուկ չես բռնի, ազգային ժյուրիին բնավ հետաքրքիր չէ, թե ինչ ենթատեքստ ունի այս կամ այն երկրի ներկայացրած երգը և չեն ելնում այդ սկզբունքից, այլ կիրառում են այլ չափորոշիչներ ‘ չի բացառվում քաղաքական , անձնական ու այլ շարժառիթները: Փոխարենը’ պետք է ընդգծել. հեռուստադիտողների միլիարդանոց լսարանը տեղեկացվեց, որ Հայաստանը ներկայացնում է մի երգ, որ վերաբերվում է 1915 թվականի Հայոց Ցեղասպանությանը:
Նիդերլանդների հեռուստամեկնաբանը այդ մասին հատուկ շեշտեց, ավելացնելով, որ «Genealogy» խումբը ձևավորվել է աշխարհի 5 մայրցամաքներում ապրող հայ էմիգրանտներից, որոնց Հայաստանի նախագահը Հայաստանի անձնագրեր է շնորհել…
image

image
Ազիան'-ի ավատարը Ն ա ի ր ա Համբարձումյան
Գրաքննադատ-տեսաբան

image

CREMATORY
Consilium

Պատմություն չի ստեղծվում: Այն հորինում են գերտերությունները՝ ուծացման ճանապարհով տանելով փոքրերին: Ժամանակի տիրույթում իմպերիալիստական հզոր տեղաշարժեր են, որոնք ուղղվում են ու քսան, երեսուն, հիսուն տարի անց ուղղվելու են փոքրերի դեմ: Տարածությունը հաստատուն չէ դեռևս: Վկա՝ Քեսաբի դեպքերը: Բյուրոկրատիայի սպիտակ ուրվականը փռել է թևերը: Զուգադիր տիրույթը ՍՊԻՏԱԿ ՋԱՐԴՆ է: Ղարաբաղյան գորդյան հանգույցն ու Կիևի մասնատումը ըմբռնելի են Խորհրդային Միության փլուզման, փակ հասարակությունից բաց հասարակության մոդելի անցման, սոցռեալիստական ու հետխորհրդային մշակույթների տարբաժանման փաստերով: Բազմաթիվ ներ - ու արտա - քաղաքական, հասարակական, սոցիալ - տնտեսական, գիտակրթական, բարոյահոգեբանական տեղաշարժերը իրականանում են ոչ թե կարգով, այլ հատկապես՝ քաոսով: Արվեստը այս դեպքում դառնում է աքսորավայր հասարակությունից օտարված գրողի համար, ով մերժում է մեռյալներից ժառանգվող աշխարհ - իրականությունը, որի ամեն օրը հասանելի է սոսկ այն գնողներին: Օտարված գրողը չի պատկանում ո՛չ ազգին, ո՛չ առավել ևս կառավարությանը: Եվ սա իրողություն է: Ֆրանսիական սոցիումի նույնօրինակ միջավայրը Պրուստը տեսանելի դարձրեց կառնավալի միջոցով, ուր յուրաքանչյուր դիմակից ժպտում էր մահը: Այս մահը հասկացել ու այս մահին առնչվել են նաև մեր նախնիները, մեր նախնիների նախնիները ու նրանցից առաջ էլ, ու այժմ ճիշտ ժամանակն է՝ տեսականացնելու, թեպետ տեսությունը նույնքան անպատեհ է այստեղ, որքան սև ոսկին արևի փոխարեն: Համաձայն եմ, Խոսրովի ու Թեղուտի արգելոցների <գազաններին> օտար են բարոյականության սահմանները, սակայն նրանք նույնպես վախենում են մահից, վախենում են մահվան հոտից, որ արտադրվում է նույն անտառների ներսում, որտեղ ապրում են նրանք, քանզի մշտապես հարկատու են արգելոցների <աստվածներին>: Սա առավելապես օրինաչափ պատահականություն է, քան սոսկ պատահականություն, թեպետ դժվար է ասել, թե ժամանակակից անտառ-արգելոցում մահվան ելքով պատահարները օրինաչափության կամ պատահականության ո՞ր սահմանում են: Մարդ-ֆենոմենի ազատագրումը կենսականության ֆիլտրով ու փորձը՝ հաղթահարելու կենդանական սկիզբը (փորձելով ներկայանալ որպես գերմարդ), նույնպես չեն գործում, քանզի սոցիալական հակադիր երկու բևեռները սպանեցին մարդ - ֆենոմենին այնպես, որ նա հրաժարվեց սկզբունքներից ու սկսեց գործել կենդանական սկզբին հլու՝ օգտագործելով սոսկ փոքր մարդու իր խոհամտությունը ու հավակնելով լինելու ըմբռնելի: Կեցության յուրօրինակ կերպ, որում ժամանակը ավերում է ամեն ինչ, ու կեցվածքը մոռացնել է տալիս մահը, քանզի իրական թվացող ամեն արվեստ հնարավոր է դիտարկել նաև ձևականության ու կեցվածքի տեսանկյունից: Այս դեպքում՝ թվացյալ հեռավորությամբ, սակայն հաղթահարվում է արգելոցային մահը, ու կեցվածքը ընդունողը մի սահմանափակ տարածության մեջ զգում է իրեն հավերժության մասնիկ՝ լինելով պատահականություն, զգում է <աստված> լինելով հավելում: Հայտնաբերվում է մարդ - մեքենան, ում քաղաքացիական կերպարը վաղուց չի հետաքրքրում ոչ մեկին՝ նույնիսկ արգելոցի <աստվածներին>, ովքեր զարդարում են նրան դափնիներով՝ թողնելով պատահականության կամ դիպվածի սահմանում: <Աստվածները> տեսանելի են դարձնում առավելապես վերջինիս իրական ողբերգությունը, քան այդ պատկերը ավերող հակամարտությունները՝ ավանդույթին առնչվող ամեն ինչ վաճառելով զարգացող բյուրոկրատական մամլիչին, որի յուրացման համար անհրաժեշտ են նախ և առաջ մարդ - մեքենայի բոլոր հատկանիշները՝ հուզիչ անմեղությունից զվարճալիորեն խոնարհ իրավազուրկի կեցվածքը, քանզի նույն այդ ՙաստվածներին՚ հետաքրքրում է մարդ-դիպվածի կենդանական բնազդը միայն: Զգայական սույն տիպը՝ մարդ-մեքենան, նույնպես գիտակցում է բացարձակ բարոյականության անհնարինությունը՝ անընդմեջ փոխակերպումներով փորձելով հասնել իր երևակայած նիրվանային, քանզի վերջինիս բարոյականությունը վերածվում է սոսկ անկարողության՝ սիրո ու հավերժության մասին թախծելիս: Երևույթ, որ Օսիրիսին, Դիոնիսիոսին ու քրիստոնեական պատմականությանը հարություն տվող կրոնագետները չեն նկատառել: Ի տարբերություն այլ միֆերի՝ դրանք հաստատում են…
Ազիան'-ի ավատարը image

Ձերդ գերազանցություն, մեծարգո պարոն Ռութե, (Rutte)
Մի քանի շաբաթ առաջ Ձեզ հրավիրեցինք մասնակցելու 2015թ ապրիլի 24-ի Հայոց Ցեղասպանության հարյուրամյակի առիթով կազմակերպված հիշատակի արարողությանը: Զարմանք և հուսախաբություն ապրեցինք, երբ տեղեկացրեցիք, որ ներկա չեք լինելու: Ավելին էր մեր տարակուսանքը, երբ գրել եք, որ մենք ձեզ հրավիրել ենք «Հայոց Ցեղասպանության հարցի» հիշատակին, ինչն իհարկե ոչ պատշաճ ձևակերպում է:
Ցավոք հրավերքի մերժումը Ձեր կողմից բացատրության կարիք ունի: Անցած շաբաթ դուք ասացիք, որ խորհրդարանը կողմերի համար կանխակալ չպետք է լինի. «կողմնապահություն չպետք է անի» Հայոց Ցեղասպանության վերաբերյալ: Այս դեպքում դուք անտեսում եք երկու կարևոր պայման:
Առաջին: Ցեղասպանության զոհերի հիշատակը հարգելը, որևէ կապ չունի կողմնապահության հետ: Դա ընդամենը ցավակցություն է Ցեղասպանության դառ հետևանքները ճաշակած սերունդներին և արտահայտությունը այն բանի, որ խորհրդարանը լուրջ է վերաբերվում այս հարցին, նպաստելով ցեղասպանությունների կանխարգելմանը: Թուրքիայի իշխանությունները երկար ժամանակ Հայոց Ցեղասպանությունը դարձրել են քաղաքական առուծախի առարկա և ջանք չեն խնայում ժխտողականությանը: Դա չի նշանակում, որ դուք էլ պետք է մասնակից լինեք նրանց խաղին:
Երկրորրդ: Ինչ միակողմանի դիրքորոշման ու կողմնապահության մասին եք հարց բարձրացնում, երբ Նիդերլանդների խորհրդարանն արդեն բացահայտ 2004թ. Ռաուֆուտի բանաձևով ճանաչել է Հայոց Ցեղասպանությունը:
Մեկ այլ հանգամանք, Ձեր կառավարությունը խորհրդարանում շարունակում է վերացական բառեր ամրագրել Հայոց Ցեղասպանության իրականության փաստին, Ձեր իսկ խոսքերով, խորհրդարանի իրավասության մեջ չի մտնում 1915թ իրադարձություններին իրավաբանական որակավորումներ տալը:
Այդ հարցում կարող եք չմտահոգվել, կարիք էլ չկա, որ խորհրդարանը հետաքննություն անցկացնի 1915թ իրադարձությունների որակավորման ուղղությամբ, քանզի Ցեղասպանություն եզրույթն օգտագործված Ռաֆայել Լեմկինի կողմից’ հենց Հայոց Ցեղասպանությունը ի նկատի ունենալով: Մենք սա Ձեզ վկայակոչում ենք, որպես պատմագետի, անկասկած անչափ հետաքրքիր է հարցազրույցը, որը Լեմկինը 1949թ-ին տվել է Ամերիկյան CBS ալիքին, որի ընթացքում նա նաև ասել է. «...Հետաքրքրեց ցեղասպանությունը քանի որ այն այդքան հաճախ է տեղի ունենում: Սկզբում հայերի դեմ, իսկ հետո Հիտլերը գործի անցավ»:
Այս լույսի ներքո ձեր խորհրդարանի տեսակետը պատմական անցքերի անբավարար ուսումնասիրության արդյունք են:
Մի քանի օր առաջ խանութի պարկինգում տեսա մի «գեղեցկուհու» - երկար ժամանակ կողքերը պտտվում էի, մինչեւ որ հասկացա, որ իմ իմացած մեքենան չի - ընդամենը Տոյոտա Կորոնա 65-69 թթ-ի արտադրության: Իսկ ես մտածեցի, թե «Ժիգուլ» է, կամ առնվազն Ֆիատ:

Ահա իմ տեսած մեքենայի նկարը եվ նույն մեքենայի մի քանի նկարներ ինտերնետից - Toyota Corono 1965-1969

image
Երկար բարակ բացատրությունների կարիք չկա - ասեմ, որ ականատես եղա մի հարսանեկան արարողության հենց ծովափին:

Նորապսկաներ, զագսի կամ համապատասխան կառույցի ներկայացուցիչ, լուսանկարիչ, երկու ընկեր, երեք միջին գիրության ընկերուհի եվ հարսի մաման, հա քիչ մնար մոռանայի մի հատ էլ ռեպպեր-Ճստո (մինի Snoop Dogg), իրա ձեւերով ու շարժումներով հանդերձ:

Ու էդ բոլորը սպիտակի եվ կարմիրի « մեջ՞»

image
Այսօր տղայիս /13 տարեկան/ դպրոցից զանգեցին՝

- Ձեր տղան այսօր հարվածել է մեկ ուրիշին, եվ մենք ձեզ շատ երախտապարտ կլինենք, եթե դուք շտապ դպրոց գաք:
- Իսկ ինչ է պատահել /նախորդ օրը դասարանցիներից մեկի հետ ինչ որ կոնֆլիկտ էր եղել, որի մասին ես տեղյակ էի, դրա համար մտածեցի, որ ուշացումով դպրոց են կանչում/
- Ձեր տղան հարվածել է մեկ ուրիշ տղայի ... խնդրում եմ արագ դպրոց եկեք .... եվ մի րոպե - դուք դեռ չեք կախե՞լ լսափողը, ձեր տղան ՕԿ է, նրան ոչինչ չի պատահել:

Հեռախոսը կախելուց հետո մոտ երեսուն րոպե անց ես դպրոցում էի

Էջ 2/70 •  <  1 2 3 4 >  Վերջինը »

Հոդվածի հրապարակում

Կառավարման վահանակ




Հիշե՞լ  

Հիշեցնել գաղտնաբառը

ՀՀ Սահմանադրություն

Հոդված 27. Յուրաքանչյուր ոք ունի իր կարծիքն ազատ արտահայտելու իրավունք: Արգելվում է մարդուն հարկադրել հրաժարվելու իր կարծիքից կամ փոխելու այն... Շարունակեք ծանոթանալ Ձեր սահմանադրական իրավունքներին...

Ընտրել
էջի ձեւավորումը



My Facebook Page