Թե ինչ եղավ հետո, երբ... Զգուշացեք, գալիս է ՕԵԿ-ը
Ապր 06

Հանրապետականի երբեմնի դեղնակտուց, իսկ այժմ կուսակցության վարկաբեկվածությունը կոծկելու հարցում իրենց ուրույն տեղը գրաված դեմքերը գնալով դառնում են զարմանալի ու անկանխատեսելի:

Ահա, օրինակ, այդ թիմից Էդուարդ Շարմազանովի տեսակետը: 

Նա, թերթ.ամ-ին տված հարցազրույցում նշել է.

Հինգշաբթի գիշերը հիվանդանոցում մահացած ՀՀԿ անդամ Կարեն Հակոբյանի սպանությունը կապ չունի ոչ Երևանի ավագանու ընտրությունների, ոչ էլ կուսակցության հետ։ Այս մասին Tert.am–ի հետ զրույցում ասել է ՀՀԿ մամուլի խոսնակ Էդուարդ Շարմազանովը։

«Սպանությունը տեղի է ունեցել կենցաղային և անձնական հողի վրա, իսկ մնացած խնդիրները ոստիկանության տիրույթում են»,– շարունակելով՝ ասել է մամուլի խոսնակը՝ հերքելով սպանության կապը կուսակցության կամ ընտրությունների հետ։ Հիշեցնենք, որ, ըստ մամուլի հրապարակումների, ՀՀԿ համամասնական ընտրացուցակի 101–րդ համարը զբաղեցնող Կարեն Հակոբյանը սպանվել է նույն կուսակցության ընտրացուցակի 43–րդ տեղում նշված Արթուր Սեդրակյանի հետ ընդհարման հետևանքով։

Մեր հարցին, թե նախկինում ինչպիսի՞ հարաբերություններ են ունեցել երկու կուսակցականները, Էդուարդ Շարմազանովը պատասխանել է, թե ինքը միայն քաղաքական հարթության մեկնաբանություններ է անում ու պաշտոնապես հայտարարում է, որ որևէ քաղաքական կամ կուսակցական խնդիր այդ սպանության հիմքում չի եղել, իսկ «մամուլում եղած լուրերն էլ անհեթեթ շահարկումներ են»։

Ու գիտեք, թե ինչն է հետաքրքիր, որ սույն չինովնիկը ոստիկանությունից արդեն իսկ առաջ է ընկել եւ պարզել ցանկացած հանցագործության ելակետը` մոտիվները: Նա ճշտել է փաստորեն ամենաորոշիչ հարցը` սպանությունը տեղի է ունեցել կենցաղային և անձնական հողի վրա. դե, իսկ մնացած տեխնիկական հարցերը մեծահոգորեն հանձնել է իրավապահների տիրույթ;

Թեեւ, ինձ թվում է, որ նա ուշի-ուշով կհետեւի, որ հանկարծ ոստիկանները համը չհանեն…

Ամեն ժողովուդ արժանի է իր թագավորին…


Ներկա պահին ստացվել է 10 մեկնաբանություն

  1. Marat

    Դե, Շարմազանովն էլ է խիստ գաղափարական, սկզբունքային ու հայրենասեր երիտասարդ:

    Նույնիսկ ավելի հայրենասեր է, քան այն մյուս երիտասարդ հանրապետականը՝ Մենուա Հարությունյանը: grin

  2. Վարդազար

    էս հունադավան թլիկ նժդեհիկի ուղեղը լրիվ կոռոզիայի է ընթարկվել (Մարատ, էս բառը ճարտարագիտական կիսավարտ կրթությունիցս է մնացել հիշողությանս խորխորատներում), որ «որևէ քաղաքական կամ կուսակցական խնդիր այդ սպանության հիմքում չի եղել»: Լավ է, որ չի ասում` գաղափարական խնդիր էլ չի եղել սպանության հիմքում, ասենք ,մեկը նժդեհականությունն է համարում երթուղային տաքսու «գիծ կպցնելու» լավագույն երաշխիքը, մյուսը` տարոնականությունը, ու խոսքը խոսքի է հասնում, առը հա, հանեց ու գյուլլեց. «արա, դու վաբշե ով ես որ տարոնականությամբ մարշրուտկի գիծ կպցնես» բառերով: Բայց ինձնով որ լիներ, ՀՀԿականները իրենց ցուցակի առաջին առնվազն տաս համարներով թող էսօր էլ միմյանց օգնելով խարակիրի անեն:

    Հ.Գ.1- Մարատ, լավ էլ վերլուծել ես նվաստիս անձը, ջահել ժամանակներս պոլիտեխնիկում մի երկու տարի «վայեվատ եմ արել», չնայած էդ տարիների, պոլիտեխնիկից օգուտս եղել է միայն լա՜վ ու շատ գարջուր խմել սովերելս ու «զաչոտնիկի» (հետագայում նաև այլ անցա- ու անձնագրերի) նկարներ փոխելու հմտությունը: Իսկ քաշս 90 կգ-ի մի հասցրու, «կռիզիստը» դեռ այդքան էլ իմ վրա չի ազդել, որ վատագույն դեպքում ամիսը 1 կիլո էլ նիհարեմ… 90-ի հասնելու համար դեռ մի տարիուկես ունեմ:

    Հ.Գ 2
    Ժոժոբ ձյա, բայց դու էս ՀՀԿ-ի ու ձեր Ավետյաց Երկրի ՇԱՍՍ-ի մեջ նմանություններ չես տեսնո՞ւմ

  3. Jojoba

    Չէ ... Շասսի էլեկտորատը սպեցիֆիկ է, ի տարբերություն ՀՀԿ-ի:

  4. Վարդազար

    Վայ, էս ինչ լավ նորություն էր, ՀՀԿ-ի էլեկտորատը «գույնզգո՞ւյն» է:

    Չէ… Էլի սպեցիֆիկ է: Ասեմ ըստ աճման կարգի` լափամանից սնվողներ >> միջին լափաեփներ >> խոշոր լափաեփներ >> լափի խոհարարներ: Այսքանն` իրենց շոշափուկներով:

    Հա, արդարության դեմ չմեղանչելու համար ասեմ, որ կարող ես սրան ավելացնել նաև 3 հոգով-սրտով անուղղելի նժդեհականների և մեկ տասնյակից ավելի չանցնող անմեղունակների:

  5. Jojoba

    Սպեցիֆիկ, դա չի նշանակում միատար: Ես նկատի ունեի լրիվ հակառակը:

    Հենց Շասսի էլեկտորա’տն է ավելի խայտաբղետ:

    Միջին, այսպես կոչցած Շասս-եցին, որպես կանոն, իրենից ներկայացնում է սանտեխնիկ, բանվոր, բեռնակիր, փականագործ կամ այգեպան: Մի խոսքով, այն մասսան, որին մեր մոտ անվանում ենք «հասարակ մարդ», իսկ Իսրաելում միջին խավի հավակնություն ունի:

    Գաղտնիք չէ, որ սեֆարդ բնակչության կրթական ցենզը 60-80 թ.թ. եղել է ոչ այնքան բարձր: Միջին Շասսեցին աշխատում է եզի պես, աղոթում հրական աստծուն եւ իր ձայնը տալիս Էլի Իշաին ուղղակի, կամ ռավա Օվադի Յոսեֆին անուղղակի: Հասկանալի է, որ Շասսի էլիտան ոչ ջանք է գործադրում, ոչ էլ եզի պես աշխատում է, ինչպես նաեւ շատ ուրիշներ՝ Տոմմի Լապիդը, Օմրի Շարոնը եվ Պնին Ռոզեմբաումը, բայց էլիտան եւ միջին շասսեցին իրականում տարբեր բաններ են:

    Շատ մարդկանց կարծիքով Շասսեցիններն այն մարդկանց խումբն է, ում ժամանակին Մարքսը անվանում էր «աշխատավոր մասսաներ»: Ես ինքս նրանց կողմնակից չեմ, ինձ հարազատ չէ սեֆարդական մշակույթը եւ հոգեբանությունը, բայց նրանց համեմատել ՀՀԿ-ի կողմնակիցների հետ ահավոր սխալ կլիներ:

    Շասեցիները ռուսական ալիա-ի մի մասն են` արաբներ, թաիլանդցիներ, մարոկացիներ: Էլ չեմ ասում, որ Շասսեցիները մեծ մասսան ծառայում են բանակում կամ առնվազն պաշպանական ջոկատներում:

    ----
    Հը՞… այսքանից հետո կարելի է արդյոք համեմատել ՀՀԿ-ի եւ Շասսի միջին մասսաները: Մի շփոթիր էլեկտորատը էլիտայի հետ:

    Հ.Գ. Եթե կարելի է, արի հրեական թեմանները չարծարծենք ընդանուր թեմաներում, եթե նկատեցիր (ինչ եւ կանխատեսելի էր) այս թեման կամ մեր անձնական խոսակցությունները շատերի կողմից դժկամությամբ ընդունվեց:

  6. Վարդազար

    Հարգելի Ժոժոբա ձյա, ՇԱՍՍ-ի էլեկտորատի Ձեր վերլուծության հետ թույլ տվեք համեստաբար չհամաձայնվել, բայց նկատի ունենալով այստեղ տիրող բծախնդիր կարգերը, որոնք չեն թույլատրում թեմայից նույնիսկ մի քանի սմ շեղումներ, մանրամասն չեմ գրի իմ անհամաձայնության մասին:

    Միայն ասեմ որ, «պորտաբույծ» էլիտայի մեջ խցկել հանգուցյալ Յոսի Լապիդին այնքան էլ ճիշտ չէ: Իմ կարծիքով, նա իսրայելցի այն քչաթիվ քաղաքական գործիչներից է եղել, որոնք առնվազն անկեղծ էին իրենց ընտրողների հետ, իսկ Լապիդը այնքան քաջություն ունեցավ, որ Իսրայելում կարողացավ արծարծել թեմաներ որոնք «տուբու» են եղել: Ի դեպ, արդարադատության նախարար եղած ժամանակ նա հրաժարվել էր ծառայողական ավտոմեքենայից, իսկ իր թիկնապահների քանակը հասցրել օրենքով թույլատրելի նվազագույնին, չի կարելի նրան համեմատել Շարոնների օլիգարխական ընտանիքի հետ:

    Նվաստս առիթ է ունեցել հանդիպելու նրա հետ, երբ նա Յադ Վաշեմի պատվավոր նախագահն էր, ու զարմացած եմ, թե ինչպես խոսելով Մեծ Եղեռնի մասին, արցունքներ հայտնվեցին այդ ծերունու աչքերում: Հավանաբար դա նրանից էր, որ ինքն իր սեփական աչքերով էր տեսել, թե ինչ է ցեղասպանությունը: Ցեղասպանության մասին ցանկացած գիտաժողովի ժամանակ առաջին ելույթի իրավունքը վերապահում էր Տատրյանին: Ի դեպ, նա այն հազվադեպ բարձրաստիճան պաշտոնյաներից էր, որը արդեն երկար տարիներ ապրիլի 24-ին այցելում է Հայկական Պատրիարքարան ու հարգանքի տուրք մատուցում Ցեղասպանության զոհերի հիշատակին:

    ՀԳ - Ձեռդ Ադմինություն, ներող էլի շեղվեցի թեմայից:

  7. Philosopher

    Վերջերս ակտիվացավ Վարդազարը (բլոգում գրելու մասին է), եւ տվեց որոշ տեղեկություններ Ժոժոբայի մասին: Չեմ կարծում, որը որեւէ մեկը նստած կսպասեր անհամբեր, որ տեղեկույթ հայտնվի Ժոժոբայի մասին, բայց հետաքրքիր էր: Ու պարզվեց այն, որ Ժոժոբան որոշ ժամանակ (կարելի է ասել տեւական) ապրել ու «ստեղծագործել» է Հրեաստանում:

    Ասեմ, որ ակներեւ էր: Ուղղությունը միշտ տալիս էիր էդ մասին կարծելու (suspect ավելի ճիշտ):

    Էդ «կծելու» եղանակը հենց հրեական նախատիպ ունի:

    Եթե կարելի է արի հրեական թեմանները չարծարծենք ընդանուր թեմաներում, եթե նկատեցիր (ինչ եւ կանխատեսելի էր) այս թեման կամ մեր անձնական խոսակցությունները շատերի կողմից դժկամությամբ ընդունվեց:

    Անձամբ իմ կողմից այդպես էլ ընդունվեց. ասեմ, թե ինչու: Նախ, թեման «Ռուդոլֆի» մասին էր, ու դուք բերեցիք միացրեցիք էլ Հրեաստան, էլ Թել-Ավիվ, էլ հանդիպումներ Լևոն Տեր-Պետրոսյանի հետ… Ի դեպ, այս վերջինը լավ էր գրել Վարդազարը: Հը՞, Ժոժոբա, չես ուզո՞ւմ պարզաբանումներ տալ «հանցանքիդ» համար:

    Այսպիսով՝ այլ թեմայի շուրջ , հատկապես դրա հետ շփման եզրեր չունեցող, կարծում եմ, ինքներդ էլ պիտի ըմբռնեիք, որ կոռեկտ չէ «մտմտալ» հակադիր ու ոչնչի հետ կապ չունեցող բաների մասին:

    Բայց ձեզ ոչ ոք, անձամբ ես հատկապես, չեն պախարակում դրա համար… Ի միջի այլոց ասեմ, որ ՇԱՍՍ-ի մասին քննարկումը տեղավորվում էր էս թեմայի տակ…

    Հ.Գ. Հարգելի Վարդազար, ճիշտ է՝ հիմա էլ ես եմ շեղվում (բայց քանի որ թեման «գաղափարական» մարդու անվան հետ էր կապված, ապա այս հարցը այդքան էլ հեռու չէ), բայց սա ի միջի այլոց հարց է, կուզեք` մի էլ պատասխանեք: Դուք նախկին թեժ թեմայում նշել էիք, թե «իսկական դաշնակցականի խոսք եք տալիս ...»: Դուք իրապե՞ս դաշնակցական եք:Իրո՞ք պաշտպանում եք ծերուկի տատամսած գաղափարները (եթե կարելի է դրանք գաղափար անվանել)....

  8. Վարդազար

    Մեծարգո Philosopher ջան, առաջին հակազդեցությունը, որ ծնվեց մտքումս Ձեր ՀԳ-ի հարցը կարդալուց հետո, մոտավորապես այսպիսին էր. «դաշնակցականը դու ես, արա՜, ապե ջան» կամ «հնչի ես քֆուր անում որ, ապե», սակայն, հետո վերլուծելով այն, հասկացա որ Ժոժոբան իրեն հատուկ խորաթափանցությամբ կարդալով այդպիսի բուռն հակազդեցությունս, այն սխալմամբ վերագրելու է ոչ թե երիտասակ տարիքիս ու մարդկային բուռն բնույթիս, այլ անհույս ու զոմբիացած լեւոնազավր լինելուս, դրա համար էլ սթափվեցի ու հավաքելով բանականությանս վերջին նշույլները, որոնք դեռ չէին լքել ինձ կատաղության ժամանակ՝ պաշտոնապես ու ամենայն պատասխանատվությամբ հայտարարում եմ:

    Ես՝ նորակոչ ֆ5-ական Վարդազարս, ոչ միայն դաշնակցական չեմ, այլև անդամագրված չեմ որևէ կուսակցության…

    Ասեմ ավելին՝ ՀՅԴ-ն համարում եմ երեք բախտախնդիր ու կիսահամալսարանական կրթություն ունեցող երիտասարդների կողմից կազմավորված տեռորիստական կուսակցություն, որը իր՝ հարյուրչգիտեմքանիամյան ճանապարհին կամա-ակամա միշտ մի փորձանք է բերել մեր ազգի գլխին, որտեղ որ հայտնվել է: Կուսակցություն՝ որն առնվազն համագործակցել է անցյալ դարի երկու ցեղասպան ռեժիմներ հետ, կուսակցություն՝ որի գլխավորությամբ հայ ժողովուրդը 18-20 թվականներին կորցրեց ավելին ՔԱՆ ՀՆԱՐԱՎՈՐ ԷՐ կորցնել, կուսակցություն՝ որը պառակտել է մեր եկեղեցին, կուսակցություն, որի ղեկավար անդամները եղել են օտարերկրյա ծառայությունների շարքային անդամներ, լավագույն դեպքում` field officer-ներ: Այս շարքը կարելի է շարունակել շատ երկար:

    Հանդուրժող ազգ լինելով հանդերձ, մենք պետք է վաղուց արդեն ՀՅԴ-ին ուղարկած լինեինք լավագույն դեպքում պատմության թանգարան, իսկ իմ կարծիքով` պատմության աղբանոց, քանի որ, ոնց էլ շուռ տաս, նույնիսկ «ծյունինգ» անես, միեւնույն է, սրանց վրայից դեռ բուրում է երիտթուրքական ու հիտլերական գարշահոտությունը:

    Այսքանը հակիրճ, կներեք, մի քիչ զայրացա:

  9. Վարդազար

    Ժոժոբ ձյա, ի դեպ: Ես կարծում էի, որ ավետյաց երկիր եք «հայրենադարձվել» Ալիայի առաջին ալիքի ժամանակ, ու «ստեղծագործական&rlaquo; կյանքը ավարտել այնտեղ մինչև 1999 թվականը, բայց Ձեր կողմից Էլի Իշայի անունը հիշատակելը ինձ ստիպեց ենթադրելու, որ ավելի ուշ եք «ստեղծագործել&rlaquo; Իսրայելում, հակառակ դեպքում ուղղակի ընտրվողը պետք է Արիել Դերին լիներ:

    Սխալվելուս հավանականությունը բավականին մեծ է:

  10. Jojoba

    Վարդ, եւս մեկ հիշատակում այդ թեմայով, եւ ինձ ու քեզ շուտով այստեղ դեղին քարտ ցույց կտան:

    Ադմինի կողմից. դեղին քարտ չէ, բայց կարելի է բացել առանձին թեմա եւ հրեական ուղղվածության քննարկում ծավալել այնտեղ: Բաժնի հովանավոր` Ռոտարի ակումբ smile

Ձեր մեկնաբանությունը գրեք այստեղ

Մեկնաբանել կարող են F5 բլոգում գրանցված եւ համակարգ մուտք գործած անդամները


blog stats     Portal.am Top100   Armenian Top Web Sites Statistics & Rating           F5 Blog - Your Fresh Ideas Online!
trans Open Directory Project at dmoz.org